mandag 27. august 2012

Ruitertassen

Har lenge vore på jakt etter ei jobbveske, sjekka nettet opp og i mente. Plutseleg kom den over meg som ein openbaring - Ruitertassen school bag. FFantastisk flott, skikkelig retro og gammaldags. Nett som eg ønskjer meg.

Minuset er at ingen i Norge forhanlder dette merket, dermed må eg  bestille frå Belgia - http://www.zangra.com/prod.php?subcat=1&lang=en&cat=8

Kom over ein som hadde forhandla veskene tidlegare, og han skulle sjå kva han kunne få til.

Klarer ikkje å bestemme meg for om eg skal ha brun eller svart. Fornuften seier svart, mens lysten seier brun.



At ein av dei blir mi nye jobbveske, med plass til bøker, pc og andre nyttinge jobbrealterte ting, er 100 % sikkert. Er lærar, så eg treng med andre ord ei STOOOR veske, som endå viktigare, ikkje dett saman når eg sett en frå meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar